Direkt ur Lightroom

 
Det här är vad jag sysslat med lite av eftermiddagen.
Den kommer direkt ur lightroom från att ha varit i raw-format. Håller fortfarande på att vänja mig vid att fota i raw. Om ca 10 min ska jag kränga på mig tjocka jackan med både mössa och varma vantar, för att hänga kameran på axeln och stoppa hörlurarna i öronen. Jag ska gå i takt med basen hela vägen till Varbegs fyr och ge mig på att fota motljusbilder. Vi får se hur det går, motljus är inte min starka sida och det krävs övning :)
 
Jessica

Avslappnad bild =)

carro

Fin bild!

mary

Fotar jämt i raw :D de bästa :) vad använder du dig för kamera? :) <3

Svar: Jättebra! Så himla ovant bara haha xD Jag använder mig av Canon 5D Mark II :) Vad använder du?
Elaine

mary

sv : du kommer vänja dig :)
Nikon D7000 :)

Annster

Fin bild :)

Robex Lundgren

fin bild

Tove Kjaerran

Raw är det absolut bästa att fota i, du kommer lära dig det och ääälska det! :D