An arrow, two arrows...

 
Jag lämnade just in min näst-sista inlämning för kursen i psykiatri 1, samt bokade provtillfälle. Sjukt nervöst, men samtidigt känner jag mig ganska säker. Jag kan detta. Nu pausar jag lite med, tadaaa, Pinterest. Surprise haha, not! Men det är ett väldigt bra sätt för mig att koppla av för ett par minuter. Slippa tänka och bara se på vackra fotografier och låta inspirationen flöda fritt i mig. 
 
För övrigt, pilarna publicerade jag av en orsak, nämligen att en pil att förmodligen kommer bli mitt första motiv som tatuering. Spännande! 
När Annie fotograferar i Kalifornien

Snygga, snygga pilar. Blir säkert ursnygga som tatuering

Svar: Jag hoppas det :D
Elaine

Cassandra

Så fin blogg du har! :)

Svar: Tack snälla Cassandra!! :D
Elaine

Annster

Lycka till :)

Svar: Tack snälla :D
Elaine

Robex Lundgren

fin blogg

MADDISENJ.SE

Skönt att ha skickat in en inlämning iaf! Då förtjänar man en paus!

ACIRES - Fotograf i Skåne

Pluggar du på distans? :)

Svar: Ja det gör jag :)
Elaine

Katta

Hej! Tack för din fina kommentar på min blogg :)

Svar: Tack själv! :)
Elaine