God morgon Februari

 
Så var det plötsligt Februari (om ett par dagar sent), första kapitlet av 2015 har varit.
Skönt, är det enda jag kan tänka. En månad närmare våren, sommaren och värmen. Hur kommer det sig att man varje år längtar så mycket till sommaren att det nästan, fysiskt, gör ont i magen? Timmar på pinterest och tillbakablickar i datorns mappar från förra årets sommar.. Det är olidligt!
 
Även om jag älskar snön, så avskyr jag kyla och sitter hellre (som idag) i sängen med en varm tekanna och driker litervis med gott te. Ja, och så pluggar förstås. Tro inte att jag gör något annat om dagarna haha. Planerar lite till helgen dock då mamma fyller år den 7e Februari om jag inte ska ta en sista minuten med tåget upp till Stockholm. Mina vänner har snapchattat en massa bilder därifrån, så jag har förstått att hela uppland ligger med ett snötäcke över sig. Kallt ja visst, men fruktansvärt vackert att fotografera! Vi får se vad jag beslutar mig för...
 
Önskar er en fantastisk lill-lördag och en fortsatt bra start på dagen :)
 
Evelina Björkdahl

Känner likadant med snön. Superfint att fota, men helst av allt håller jag mig inomhus med en stor kopp kaffe ^^

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilken fin tekanna! :)

Svar: Tack! :D köpt på Ikea :)
Elaine

Sandra

Håller med! Förutom att jag hatar snö och allt vad vinter heter ;)
Våren får gärna komma nu nu nu!