Don't Blink.

Jag besökte Ellen och hennes nya arbetsplats igår. Eller nej, det är väl egentligen inte en ny arbetsplats, men företaget har bytt lokaler. Eftersom Ellen jobbar på ett företag som är inriktade på foto var jag förstås nyfiken på hur studion såg ut. Åkte därför ut till industriområdet i Varberg för att ta en kaffe med Ellen, samt hämta ett litet doftljus jag fick som tack för att jag stod modell för ett jobb de hade blivit anlitade till. Passade på att ta lite bilder av studion, den är inte alls klar än men jag ser potential :D Så spännande! Det kom dessutom möbler precis när jag tog min sista klunk kaffe och krängde på mig jackan för att gå.
 
 
Trots att jag hade bråttom hem för att handla diverse matplock till kvällens raqulette med Mr.B och hans pappa var jag tvungen att slinka in 5 minuter hos Dommo Outlet som också flyttat ut alldeles intill Don't Blink. Det är min absoluta favoritaffär när det kommer till inredning och har sökt jobb där två gånger, men de drar in på personal nu i början för att se om butiken går bra i Varberg. Hur som helst så krävde butiken ett besök eftersom jag ändå skulle cykla förbi. Trånade som vanligt efter möblerna...
 
 
Kvällen slutade förstås inte där. Jag mötte upp Mr. B på Kvantum och vi handlade lite mat för att sedan dra oss hemmåt och förbereda allt tills Mr.B's pappa kom. Eftersom han hjälpte oss så mycket med lägenheten, bland annat sätta upp de gamla fönstrena på väggen, så ville vi säga tack och bjöd honom därför på lite mat. Han åkte inte härifrån förrän klockan 00.30 så det blev en lyckad kväll :)
 
 
Göran Elmertoft

Snacka om att den studion har potential.