En tuff, smidig och lätt liten rackare...

 
För någon vecka sen krashade min älskade PC och jag stod där, helt panikslagen!
Jag hade precis redigerat klart alla bilder jag fotade på Anton & Kristinas bröllop när detta hände... Visserligen var det bara en tidsfråga innan PC:n dog, fläkten var sönder och den stängdes ständigt av i väldigt olägliga tillfällen på grund av överhettning. Inte ens en kylplatta hjälpte. Den var fruktansvärt seg, men min trogna vän genom allt ändå. Hårddisken på 500 GB är fullproppad med bilder sen 4 år tillbaka som jag nu fått lägga på en extern hårddisk. 

Eftersom jag misstänkte att min PC snart skulle tacka för sin medverkan kikade jag runt på en liten uppdatering för ett par månader sen. Närmare bestämt en Mac-dator och kom fram till att eftersom jag har ganska höga krav på att datorn ska vara smidig, lätt men ändå tillräckligt tuff för att hantera tung bildbehandling så var en MacBook Pro med retinaskärm att satsa på. Vilket jag också gjorde och nu är den i mina händer. Älskar den från första stund!
13 tum MacBook Pro retina, 128 GB SSD, 16 GB RAM (sparar alla mina bilder på en extern hårddisk)
 
Matilda

Du kommer inte bli besviken! Bästa datorn jag någonsin haft! :)

Svar: Hitills har den inte svikit mig alls och jag har inte blivit besviken en enda gång :D wiie! Vilken toppendator!
Elaine

Sofia

nice :D

Piezes

Älskar MacBook, så underbara datorer! :D kram

Linafoto

Svar: Tack så jättemycket :D

JUNITJEJ

Vilken fin dator!

Svar: Jag älskar den :D
Elaine

Mats

Är nog ett bra val, har funderat på en sån jag med men kommer inte till skott. :)

Svar: Jag kan säga att i ärligheten namn: det är ingen ide att tveka, det är verkligen en superbra dator!
Elaine

tinabanck.blogg.se

Man kan ju bara älska Mac!

Ida - foto & häst

Åh mac är det bästa!! byter aldrig från de nu :'))))