New adventure awaits

 
 
God morgon på er, vilken härlig söndag! Här skiner solen på mina kinder :)
Strax bär det av mot gymmet och ett yoga pass. Yes, det är sant, jag har äntligen börjat träna på riktigt. Åh herregud vad det känns bra! Jag sover bättre, skärpt till mig med kosten och tränar regelbundet. Haha, nu låter det som om jag tränat i veckor.. Faktum är att jag "bara tränat" sedan i tisdags. Då hade jag mitt prova-på-pass med Bodybalance som är en kombination av thai chi, pilates och yoga. Jag kände mig frälst efteråt. Hooked. Så jag skapade ett medlemskap och jag har hunnit med 3 pass till efter det. Idag är jag riktigt mör i kroppen, men jag kör på med yoga ändå. Det känns ju så bra! Jag har en vilodag imorgon, även fast jag egentligen inte vill så fattar jag att musklerna måste få vila någon gång. Som den nybörjare jag är funkar inte min kropp likadant som min hjärna, kroppen klarar inte av att helt plötsligt och intensivt börja träna. 
 
Nu ska inte jag låta detta sticka iväg för mycket. Vad jag ville säga med det här är att jag startat en ny blogg. Denna kommer självklart finnas kvar, i högsta grad aktiv i och med mitt intresse för fotografi. Jag kände att det skulle bli för mycket att blanda in träningen här också, eftersom jag vill ha fokus på fotografin här. Istället har jag alltså startat en enskild blogg med fullständig fokus på min träning. Är du nyfiken kan du kika in redan nu HÄR
 
Önskar er en fantastisk söndag! :)
corneliaeriksson.blogg.se

Men vad härligt! Vilken lycka det är när man hittat rätt i träningsdjungeln :) Heja dig!

Svar: Tack ska du ha, snälla Cornelia :D
Elaine