Nya höstkappan från BIKBOK


kappa: bikbok     skor: dinsko     knästrumpor: lindex    kjol: h&m
 
Kappan var det första jag såg när jag klev in på BIKBOK i Täby C. Jag nästan sprang fram och var bara tvungen att "klappa" den. Typ baxnade när jag kände hur mjuk den var!! Testade den och ville nästan inte ta av den igen, det känns som om jag går runt och myser i en riktigt skön filt. Varm och gosig. Definitivt en av mina höstfavoriter! 

Vill förresten passa på och tacka den fina tjejen som stod i kassan, så himla trevlig och jag kände mig verkligen välkommen tillbaka - Så tack snälla du, du gjorde min dag!
 
LIENE

Jättefin kappa!

Svar: Tack så jättemycket :D
Elaine

Crazie -

Så fint!:)

Svar: Tack tack :D
Elaine

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Snygg kappa :) Och kul med personal som är så trevlig :D

Svar: Tack så mycket! :) Ja, det kan verkligen sätta guldkant på shoppingturen :)
Elaine

angelicasvarld.blogg.se

Jätte fin!

Svar: Tack Angelica :)
Elaine

Miss Naily A Fucking Rockstar

Den kappan var verkligen snygg! Jag hittar aldrig fina kläder på Bik Bok men alla andra verkar göra det... får kolla om kappan finns i alla fall:)

Svar: Gör det! :) Finns i både grå och svart, till och med vit om jag inte minns fel :)
Elaine

Fani

Den var jättefin! Haffade också min höstkappa på Bikbok i år, de hade många fina :)

Svar: Tack! :) Ja Bikbok har mycket fint nu till höst :) Åh, vill se din kappa också! För min del lär det nog bli en tripp dit igen ganska snart hihi ^^
Elaine