Ny design!

Random bild från sommaren på Fårö 2014

Det har hänt lite saker här och var i bloggen som ni säkert ser...

Jag tröttnade helt enkelt. Den förra designen lyckades ändå hålla i sig i minst 1 år, vilket är ganska mycket för att vara mig. Är sjukt nöjd med den nya nu, känns mycket fräschare och mer "städad" än den förra. Dropdown-menyn längst upp underlättar navigeringen för er läsare och skapar mer utrymme. 

Det är den fantastiska Camilla Fammé som har gjort den här designen. Hon gjorde även min förra, men det var mitt fel att den blev så rörig. Dessutom ville jag ha en dropdown meny och en vitare blogg, så den nuvarande är helt perfekt! Du kan hitta Camillas gratisdesigner här [klick].
 
Det finns dessutom en enskild knapp där ni direkt kan kontakta mig, hur bra är inte det?!
ami

Enkelt, stilrent och fint:)

Svar: Tack, det är vad jag siktade på :)
Elaine