Nu när man är blond...

Jag klurade på detta länge ska ni veta. Ska jag gå till frisören eller ska jag verkligen våga göra det själv? Det blev det sistnämda, helt enkelt för att kunna spara pengar. Det kostar en hel förmögenhet att gå till frisören, men jag kan göra det precis lika bra själv. Visst, det var en rejäl risk, men med tanke på att det var på detta sätt jag blev blond på egen hand i 15-års åldern så tänkte jag.. What the heck not? Så jag körde igång!



 


Hatar hur mitt hår ser ut bakifrån... Men här ser ni i alla fall mina röda skiftningar från det att jag var rödhårig, de finns kvar i nacken. Men med tanke på att jag gjorde utväxten denna gången helt själv.. Damn! Efter detta slängde jag i en inpackning för platinablondt hår och fick en mer askig färg. Ännu bättre! Ska ta en bild på resultatet lite senare under helgen :)

Så jävla nöjd.
 
 
Susanna Maria J

Så fint :D

Svar: Tack! :)
Elaine

Matilda

Riktigt bra blev det!

Svar: Tack så mycket :D
Elaine

Tove Kjaerran

Sååå himla fint det blev! Du passar jättebra i det långa också :D

Svar: Taaaack så jättemycket! Älskar det, kan inte sluta ta på mitt hår haha :D
Elaine