Inredningsrus


Bilder funna på pinterest, förutom en som är min...
 
God kväll kära läsare, eller god morgon för er som precis stigit upp.. vad vet jag! ;)
Jag får börja med att be om ursäkt för uteblivna inlägg idag, jag har haft fullt upp helt enkelt. Hela dagen har jag ränt fram och tillbaka på stan, från ett ställe till ett annat, för att sedan springa hem emellan varven. Dessutom har jag jobbat kväll (från 16.00-21.00) och kom i princip precis hem. 

Vad jag ränt på stan och gjort ska ni få veta. Jag måste bara ta lite bilder först, men det gör jag imorgon när dagsljuset är som bäst! Tills dess bjuder jag på lite inspirationsbilder.. Har världens inredningsrus just nu!
 
Amanda Jona [SPONTAN]

Härlig inspiration :)

KNORKAN

Hej! Bilden på ljusslingan tillhör min webbutik, jag skulle uppskatta om du länkade vidare till mig. Tack på förhand. //Linda

Svar: Hej! Jaha, jag hade ingen aning! Jag hittade bilden på Pinterest, bilder cirkulerar ju lätt och det är svårt att hitta källan alla gånger. Länkar naturligtvis :) Kram Elaine
Elaine