Välkommen till vårat sovrum

 
 
 
 
 
 
 
 
Detta är resultatet från rännandet på stan igår.
Det har skett mer i hemmet än det som visas i sovrummet just nu, bilder dyker upp lite senare. Men måste säga att jag är så jäkla nöjd med hur sovrummet ser ut just nu. Det är bara en lampa och en tavla som fattas, men jag vet redan vad ska ha där. Man får bara ta det lite pö om pö. 

Nyaste nyheten är äppellådorna, som jag fick tag på för en spotsstyver och hade rent av bara tur (från Blommor & Interiör i Varberg). Stegen (från Dimoda) hittade jag redan i förrgår, den får agera klädhängare för min sambos kläder som annars hamnar lite överallt. Men jag är ingen prinsessa heller haha, mina hamnar dock på kistan bredvid sängen :P

Pusselbitarna börjar falla på plats här hemma, bit för bit hur jag föreställt mig att det skulle se ut redan innan vi flyttade hit. Känns så jäkla bra! Kan på riktigt luta mig tillbaka och bara njuta just nu.
 
Linda

Åhhh! Vad vackert! :D

Svar: Tack så hemskt mycket Linda :D
Elaine

corneliaeriksson.blogg.se

Vad fint med ljusinsläpp så där över sängen! :)

Svar: Ja, vi älskar vårat takfönster :D På nätterna stirrar man rakt upp bland stjärnorna <3
Elaine

Elin

så fint!

Svar: Tack så mycket Elin! :)
Elaine

Sofia

Så himla fint!!

Svar: Tack Sofia! :D
Elaine

Janie

Inte alls min stil, men så himla mysigt! Älskar även utformningen av rummet, med snetak och fönster lver sängen

Svar: Allt kan inte passa en i smaken :) Men tack så mycket, så galet mysigt :D
Elaine

Isabella - Szalai Fotografi

Men gud vad fint! Älskar äppellådorna och kistan, katträdet också haha. :D

Svar: Tack så sjukt mycket :D Hahaha, ja katträdet är en fin "touch" :P
Elaine

Longevity - en blogg om hälsa

Jättefina detaljer och vad härligt med takfönster!

Svar: Tack :D Ja, det är nästan det bästa med vårat sovrum :)
Elaine

MADDISENJ.SE

Så fint och mysigt!

Svar: Tack :D Vi är supernöjda!
Elaine

Ellen

vad fint rum:)

Svar: Tack Ellen! :D
Elaine

Liza

Så duktig du är på inredning du är! :)
Sovrummet är sååå himla vackert, i romantisk stil :).

Svar: Ååh tack så sjukt mycket fina du! :D <3 Ja, det är precis som jag vill ha det nu... vill knappt lämna rummet numera haha! :)
Elaine

Josephine

Det blev jätte fint! :)

Svar: Tack så mycket Josephine! :)
Elaine

anna sofia photo

Har samma påslakan, gillar verkligen att de har knappar så att man kan stänga igen dem så att inte täcket åker ut :) Vart har ni fått tag på katträdet? Har två innekatter som förmodligen skulle älska något liknande!

Svar: Åh, jag älskar den lilla detaljen :D Ger en fin vintage känsla :)Kattträdet har jag hittat på zooplus.se, skitbra kattträd med superbra kvalité. Kallas för Banana Leaf-träd då det är gjort av bananträd. Vi har snart haft det i 2 år men den ser fortfarande ut som ny! :)
Elaine

meyav

åhh vad fint!

Svar: Tack :D
Elaine

Susanna Maria J

Shit så mysigt!!

Svar: Tack så jättemycket Susanna, vi trivs som attan här hemma nu :D
Elaine

Matilda - tonårsliv i rullstol

Åh vad mysigt! :D

Svar: Tack så mycket Matilda! :)
Elaine