Nu intar jag mysposition

 
 
 
Titta! Den här mysoutfiten är bara så galet bäst! Jag fann både byxorna och den goa tröjan på H&M när jag gick runt lite i gallerian tillsammans med mina fina vän Lisa. Jag har nu inte velat gå runt i något annat på 2 dagar haha.. Bara myst i detta och varvat med en varm kopp te eller kaffe. Bäst, helt enkelt. Kände mig så mysig idag att jag till och med vågade mig på mittbena. Har aldrig haft mittbena..!
 
Theresia

VIlka fina bilder!

Svar: Tack så mycket Theresia :D
Elaine

Liborius

åh vilka myskläder:)

Svar: Fantastiska är dom :)
Elaine

Sussi

Men vilken mysig kofta!

Fani

Fina bilder! Gillar både mjukisbyxorna och den stickade tröjan, ser sköna ut :)

Julia

Gillar din hårfärg! Verkligen snygg övergång i ton

Svar: Oj tack! :D
Elaine

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Sv: Då är vi två! Det är sjukt fin och verkligen stilrent. WOW! :)

Fina bilder du har och vilket fint utseende du har.

Svar: Tack rara du! :D
Elaine

MY VESTLUND '

SNYGG!!

Svar: Tack söta My! :D
Elaine

Amanda Jona [SPONTAN]

Alltså åh vad vacker du är!

Svar: Nämen åh tack fina du Amanda! <3
Elaine

KMStyle

såna byxor är perfekta! och du passar riktigt bra i mittbena:)

Svar: Tack så jättemycket! :D
Elaine

MATILDA

så fin :D

rholmdal.blo.gg

Tack för din kommentar!

RottenPeony - En blogg om hur det är att vara ful

Fina bilder!

Tess

Riktigt mysig och fin outfit på samma gång! :D Kram

Svar: Tack underbara du! :)
Elaine

Katta

Så himla fin outfit och ser jätte mysig ut!

Svar: Tack så mycket Katta, den är himla mysig :D
Elaine

sandra

Jätte fina kort! Ställer du bara kameran på golvet eller? :)

Svar: Tack så mycket Sandra! :) Nope, jag använder ett stativ :)
Elaine