Fotografering med vackra Ellen

 
 
 
 
 
Den här vackra tjejen och jag träffades för att skapa lite magi i går.
Hon heter Ellen och förutom att vara helt galet vacker är hon en fotograf. Det hela började med att jag gillade hennes sida på FB och det visade sig att hon bodde i Varberg. Hur praktiskt?! Vi båda saknar en fotokompis så vi började snacka lite idéer och till slut så bestämde vi äntligen en dag där vi skulle fotografera bland höstens vackra färger. Hon fotade mig, jag fotade henne. Gah, är så nöjd! Vilken fantastisk tjej! Tack Ellen för en fantastisk dag!
 
De bilder som Ellen tog på mig lovar jag att visa för er så fort hon är klar.
Om ni är nyfikna på Ellens egna facebook-sida kan ni klicka här
Matilda

Vädligt fina bilder!

Svar: Tack så mycket Matilda!
Elaine

MADDISENJ.SE

Riktigt fina bilder

Svar: Tack snälla :)
Elaine

Micaela Hedin

Tack för din kommentar! :D

VERONICA - fashion blog

Såå vackra bilder, såå vackra! :) Ha en otroligt fin söndag, hoppas det bjuder på extra många må-bra-stunder! Kramar!

Linda

jätte vackra bilder

Liborius

fina bilder:)