Inspiration: fotografen Julia Trotti.

Jag är bara tvungen att re-blogga den fantastiska fotografen Julia Trotti.
Så sjukt underbart ljus, komposition och riktigt bra val av plats. Det här inspirerar mig ordentligt inför fotograferingen i sommar med Maibritt Kokholms couture klänningar :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
CREDITS Photos Swoon Weddings // Bridal gowns Candice Lee // Makeup Makeup By Megan //Models Rebecca Moore and Bridgette Abood //Flowers Chanele Rose Flowers & Styling //Headpieces (Cream Headband and Gold Headpiece) Bride La Boheme //FootwearForever Soles
 
 
 
 
EMMAWHO

Nääää, vad fotosugen jag blev nu!

Svar: Ja visst blir man..! Längtar så jag döör till sommaren!
Elaine

undefined

Åhhh, det var riktigt vackra bilder, henne ska jag kolla in mer!!

Svar: Det gör du rätt i :D Hon är fantastisk!
Elaine

ehlin

åh, så fina bilder! :)

Svar: Verkligen, Julia Trotti är en helt fantastisk fotograf :)
Elaine

ida foto. ♛

åh så himla fina bilder! måste kika in henne mer :)