Så här blev det!

 

Här är resultatet från färgningen igår! Målet var ju en pastellig färg av lavendel, men riktigt så blev det inte. Färgen blev rätt isig och mer kallt blå med lila influenser. Eftersom min hårförlängning dessutom är i olika nyanser så fäste färgen lite olika beroende på vilken slinga färgen fastnade på. Så intensiteten varierar. Men jag gillar det! Däremot ska jag slänga i liite rosa nästa gång för att verkligen få den där varma lavendel tonen. Sen är jag en glad lilahårig smurf till jul :)
 
 
 
Oslofru

Åååååååå shit så snyggt!!! <3

MY VESTLUND '

love it!

Stickan!

Coolt!

Emmy's Life

Så snyggt! Färgade du hos en frisör? :)

Svar: Tack så mycket! Nej, detta gjorde jag själv :)
Elaine

E

Riktigt fint!

myawesomedays.blogg.se

Det var ju superballt,

Emelie ♥ Foto & Vardag

Superfint!

Crazie -

Fan vad snyggt!

Angie Lakna

sjukt snyggt

Louise

fyyy vad snyggt!!

Ida

Älskar det, jättefint!

Tommy

Det blev bra tycker jag :)

Sofia

Superfint!

JULIASRECOVERY

Men woooow så fint!

Ina♡

Åh va magiskt!<3

Flisan

Coolt :D

Maria Ekblad

Fint :)

Elina

WOAH VAD FIIINT!
Hoppas du hade en riktigt bra dag, kram!

Isabella - Szalai Fotografi

Wow vad fint det blev! :D

erika moberg

Åh så fint!

Ida - foto & häst

åhh så snyggt! älskar sista bilden oxå :'D

Emelie Ekman Lindqvist

Älskar verkligen 3:e bilden!! Helt fantastisk :)

Matilda - tonårsliv i rullstol

Snyggt! :D

Catarajna [-foto]

Åh den sista bilden var riktigt fin! :)

Amanda Niclasson

Verkligen fint hår!!

Linnéa Hagström

Supercool färg! :)

Josefin

Ååh så fint, älskar pastellfärger!!

Svar: Tack! :) Jag med, helt såld!
Elaine

Lina

Jättesnyggt! Min dotter önskar sig lila hårfärg i julklapp :)

Svar: Vad kul! Jag råder dig att inte köpa en permanent färg, testa temorär ett tag ifall hon tröttnar :)
Elaine

FrökenTV, bloggen om tv och film

så snyggt

hjjonsson.blogg.se

Snyggt!

Annster

Så fint :)

milina.blogg.se

sjukt fint!

Robex Lundgren

snyggt

Ida

Så fint!

Elin

Fint! Har du alltid haft lilaaktigt hår?:)

Svar: Tack! Nej, jag har aldrig haft det.. Förutom när jag testade inför den här färgningen med hairchalk för att få en idé om hur det skulle se ut på mig :) Men det gick ur efter ca 2 tvättar. Detta håller ju mycket längre.
Elaine

Sara

Men åh va fint! Skulle också vilja testa färga en pastell lila eller rosa någon gång :)

Svar: Kan säga att det är bland det bästa jag gjort :)
Elaine

Elin

Vad vackert.

Emma Grann Fotografi

Såååååå fint!

Helene

Snyggt! hade blå slingor i mitt blonda hår en jul... de tyckte det var en annorlunda julfärg! ;)

Svar: Måste varit en cool kontrast! :)
Elaine

Fani

Så grymt. Diggar verkligen sista bilden också, jättefin!

Ebba Sofie Andreasson

ÅH vad vad snyggt det blev!

Olivia

Jag tyckte det blev fint trots att det inte blev som du tänkt dig. Velat ha lavendel hår så länge nu, men är en jäkla fegis!

Svar: Tack! :) Just do it, tänk inte! ;)
Elaine

Jenny

Åh vad underbart långt hår! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Läckert!

Nathalie

Så vackert!! Älskar lila nyanser i håret, det är så himla fint :)

Jasmine

Vackra bilder!
Kram

Sofie Westberg | sofiewestbergs.se ❥

Sjukt ballt!

Annsoh

Jätte fina bilder! :D

Ida Kalander

Otroligt snyggt hår, ja tack till detta!

Hanna Karlsson

Vad snyggt det blev!

Mathilda - PHOTOGRAPHS

sv: Haha, men samtidigt är han ju så himla skön! :)

KMStyle

riktigt fint! :)

Mohammedi's | Art, model & designer

wow

JOSEFINE -

Love it! x

JENNYH - Mammablogg

Superfint =)

c

the third pic is so awesome!

Emelie

Men hur snyggt ! :o

Paulina

snyggt! vill också färga håret så!