På nattduksbordet

 
 
Vardagen är så grå och trist nu mera, så när jag gick förbi dessa vackra rosorna på ica kunde jag inte motstå att grabba tag i en bukett. Tyvärr får jag inte ha dessa rosorna i fred, Ture är på dom hela tiden så jag fick flytta på dom. Men de fick stå en liten stund i alla fall och jag njöt i fulla drag. Tänk att något så litet kan pigga upp en. 
 
För övrigt så är det min bästa vän som är på kortet, jag tog bilden på hennes bröllopsdag :)
 
Frida

Jättefint! Älskar rosor! :)

Oslofru

Vilka vackra rosor <3

Matilda - tonårsliv i rullstol

Alltså åh vad mysigt!

Linda

vackra rosor!

Frida

Snyyggt!

myawesomedays.blogg.se

Åh vilken fin ram. :) Och rosorna också självklart. :)

Jenny

Åh vilka fina bilder! Älskar rosorna!

Emmy

Jättefint!! :)

Robex Lundgren

mysigt

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så fint! :)

Emmelie

Vad fint! Älskar rosor! :)

milina.blogg.se

åå så fint :)

Sofia

Så vackra fotografier!

Joe

Så fint :) Härligt att vakna upp till den synen!

Jeanette

Så fint! :)

Beatrice Jakobsson - Julkalender

Vad fint :)

Simone - student i England

Vad härligt att vakna upp till doften av ett fång rosor. Nattduksbordet är också himla fint!

Ida Bjelkert

Vad fint!

Ida

Åh så fint!

Madeleine

Vackra rosor! :)

fiix.blogg.se

Elin

Så fina!

Stickan!

Väldigt vackert!

kerstin ehrenholm

så fint vad mysigt jag har med katt som inte låter mina blommor ´vara

Svar: Tack! Åh det är hopplöst.. Men vad gör man inte, eller hur ;)
Elaine

Isabella

Åh va fint! :)

Emelie Ekman Lindqvist

Underbar Bild!! :D Kram

Jasmine

Så fantastiskt! Blommor gör så mycket, speciellt i ett redan så personligt rum. Jag gillar verkligen bilderna!
Kram

Anonym

Så fantastiskt! Blommor gör så mycket, speciellt i ett redan så personligt rum. Jag gillar verkligen bilderna!
Kram

Jasmine

Så fantastiskt! Blommor gör så mycket, speciellt i ett redan så personligt rum. Jag gillar verkligen bilderna!
Kram

Jackie

Men åh, vilket fint nattduksbord du har! Håller själv på att planera inredning till en framtida lägenhet nu, tänker helt klart sno lite inspiration från dina fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! Vad kul att man kan inspirera andra :) Visa gärna hur det blev!
Elaine

Ljuvliga Drömmar

Fint med lite färg i detta gråa land! :)

Annster

Så fint :)

Strawberry

Så vackert!

Charlotta Hägg

Otroligt fint :)

Julia

Åh, vad fint.

Helene

Jättefint! :D

tjongibuljongen.blogg.se

Vilka fina rosor!:)