Outfitbilder från Ellen

 
 
 
Här är några av de bilderna som Ellen tog på mig häromdagen, timmarna innan jag fick lila färg i håret :) Det finns så många favoriter att det blir för många om jag skulle posta alla i ett inlägg. Så jag sprider ut dem lite, då har både jag och (förhoppningsvis) ni något att se fram emot.
 
För övrigt hoppas jag att ni har haft en trevlig helg. Min har varit helt okej, höjdpunkten var dock igår. När vi tog en roadtrip till Landvetter för att hämta vår tv-bänk som faktiskt är custom made efter våra önskemål och designidéer (som efter diverse hopp mellan olika möbelsnickare äntligen fick till det rätt). När vi fått den på plats här hemma städade vi iordning lägenheten eftersom vi skulle få besök senare på kvällen. Vi höll i mer eller mindre en så kallad "house warming party" där vi bjöd de vänner som hjälpte oss att flytta tidigare i år på vin och middag. Lyckad kväll som slutade med att de sista gästerna gick hem runt 03.00 och vi stupade i säng så fort ytterdörren stängdes. En händelserik dag med andra ord där varje minut hade ett mål.
 
Jag ska visa er hur möbeln blev, ska bara lägg in bilderna i datorn så ska ni få se. Åh vi är så nöjda!
 
Anonym

Ni är så superduktiga!

tjongibuljongen.blogg.se

Snygga bilder!