Sofia

Inspirerande bilder! Fastnade för den längst ner. Även den på bryggan är riktigt fin.

Svar: Tack så väldigt mycket Sofia! Blir alldeles varm i kroppen :D
Elaine

Joe

Coola bilder!

Svar: Tackar tack! :)
Elaine

Fanny

Härligt hår du har!

Svar: Tack så mycket Fanny! Jag har dock klippt mig superkort nu.. Saknar det långa håret :(
Elaine

elin stridh

göra ett bloglovinbyte? :D

Viktoria

Vart kommer dom röda skorna från? Är det äkta Jeffreys? :)

Svar: Hej Viktoria! Tro det eller ej men skorna kommer från Scorett :) Lätt de bekvämaste klackarna jag äger. Inköpta förra året så jag är osäker på om de finns kvar i deras sortiment...
Elaine

Nalliiz

Wow vilka bilder! Älskar hårfärgen! :)

Svar: Tack så sjukt mycket! :D
Elaine

Louise

Åh vad fina bilder, vad fin du(?) är!

Svar: Tack så sjukt mycket Louise! 😘 Jadå, det är jag på bilderna ;) tack underbara du!
Elaine

Annster

Så fina bilder :)

Svar: Tack så mycket!
Elaine

jessy

Åh så grymt fin!

Svar: Tack snälla Jessy :)
Elaine

MATILDA

super snygga bilder!

Svar: Tack så sjukt mycket Matilda!! :)
Elaine

VERONICA - modeblogg

Gud så snygga bilder! Vad fin du är, och jag rådiggar ditt hår :) Supersnyggt! Kramkram

Svar: Åh tusen tack, tack snälla underbara du! :D Oj, vad glad jag blir Veronica!
Elaine