Sofia

Vilka snygga bilder och färgen på ditt hår är ljuvligt!

Svar: Tack så otroligt mycket Sofia :D
Elaine

Sara Nygren [FOTO&VARDAG]

Snygg outfit!
Jag vill också ha sommar så man slipper frysa:)

Svar: Tack Sara! :) Ja jag längtar som en galning haha :D
Elaine

s a r a h m o b e r g

Hade ju inte vart fel med sommar nu :D För nöja mig med det lilla solen vart framme idag ^^,

Svar: Solen värmer gott när den väl är framme i alla fall :D Mys!
Elaine

s a r a h m o b e r g

Sv: Jaa, det är ju mycket bättre än regnet som öst ner de senaste dagarna :) Men jag längtar ihjäl mig till sommaren ändå :P

KassandraPalma

riktigt fina bilder!

Svar: Tack så väldigt mycket!! :)
Elaine

Cornelia

Så fin tröja!

Svar: Tack snälla, en favorit i garderoben :)
Elaine

Madde

Grymt snygg outfit! Nu längtar man ju inge mer till sommaren ;D

Svar: Tack snälla :) Ja att kunna gå ut i shorts är en fantastisk känsla :)
Elaine