Jag är med på omslaget för Adoreza!

 
Adoreza Fashion News är här! Adoreza Magazine är ett nätmagasin där jag numera arbetar som skribent, fotograf och i framtiden kommer syssla en del med web-tv för magasinet. Igår släpptes vårat allra första nummer med fokus på mode, en liten "kort-tidning" som vi valde att kalla Fashion News med ett färgsprakande innehåll som får fashionistan i mig att hoppa av glädje! Men det bästa av allt... Jag är på omslaget! Lilla jag! Självklart har jag varit en stor del av processen att skapa innehållet i det här första numret också, men det är förstås extra berömmande att hamna på omslaget. Det var chefsredaktören och grundaren av Adoreza Magazine som kom på idén. Jag kan inte låta bli att känna lite pirr i magen för vad ni, mina läsare på bloggen, kommer att tycka om det här.. Det vore helt fantastiskt gulligt om ni ville ge lite feedback.

Vill ni se mer av det här?
Vi kommer släppa en korttidning ungefär var tredje månad med olika kategorier som tex. kläder, smink, skönhet osv.
 
Hela 22 sidor av mode, inspiration, och shopping-tips. En liten tjuvtitt...
 

Klicka här för att läsa hela magasinet
- ses bäst i fullscreen
Matilda - tonårsliv i rullstol

Åh vad kul!

Joe

Kul!!!! Snygga bilder

Svar: Tack snälla! :)
Elaine

Junitjej

Vad roligt!

Svar: Tack, det är helt fantastiskt :D
Elaine

Celine

Åh så kul!
& jag älskar verkligen din design!

Svar: Tack så jättemycket! Vad glad jag blir :)
Elaine

Paulina Suonvieri

gud vad roligt! stort grattis! :D

//paulinasuonvieri.blogg.se

Svar: Tack underbara du! :D
Elaine

Annster

Så roligt :)

victoria

bloglovinbyte? :)

fotokoffe

Gratulerar vad roligt! :D

Svar: Tack så mycket!! :D
Elaine

Fatma - Grafisk designer

Va kul! Bra jobbat!

Micaela Åhman

Awesome! Bra jobbat! :D

Ida - foto & häst

så kul! :D Och jättebra jobbat, ser jättebra ut :)

Svar: Tack snälla Ida! :)
Elaine

Isabella

Svar: köpte toppen i london på primark, har dock sytt om den lite ;) kramis

idazander.se -

sv: hej ja absolut, vart finns du ? :)

Svar: Jag finns i Varberg, ca en timme utanför Göteborg :)
Elaine

Louise

Vad spännande!

VERONICA - modeblogg

Men oj så grymt bra tips tycker jag, detta låter ju fantastiskt! :) Ha en underbar kväll fina du, kramkram!

Svar: Tack så galet mycket! :) Mycket jobb ligger bakom :) Ha en fantastisk fredag! Kram
Elaine