I am an Artist - a model.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En liten.. Ehe, "stor" samling bilder som tagits med tiden. Längtar tills det blir lite varmare ute då man kan ta fler bilder som dessa.. De på den vackra, gröna ängen är stora favoriter. Kommer förmodligen göra ett återbesök :)
Henrietta

åh gud vad fina bilder! verkligen fin är du!

Svar: Men oj så gulligt sagt!! Tack snälla du! :*
Elaine

Johanna

jättefina bilder!

Svar: Tack så sjukt mycket Johanna! :)
Elaine

Ida

Vanvettigt fina bilder. Och apsnyggt hår!

Svar: Men wow! Alltså TACK! Underbara du <3
Elaine

Joy Wagner

åhh jag verkligen älskar din hårfärg!!!
Är alltid så röd sen tröttnar jag och färgar över men slutar alltid som jätte röd igen haha...

Vill tipsa om att jag har en liten påsktävling nu där du kan vinna en bodymist från viktoria secrets hade varit jätte kul om du ville delta!

Svar: ooh tack så otroligt mycket Joy! :D Ja, det brukar bli så med den röda färgen haha.. har också gjort som du ett x antal gånger :P
Elaine

Annster

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket!
Elaine

ida

snygga bilder!!❤

Svar: Åh tack snälla Ida!! <3
Elaine

s a r a h m o b e r g

Sjukt fina bilder! Får mig att sakna att ha rött hår också :P

Svar: Tack så hemskt mycket Sarah! :D Jag gick ifrån rött i två månader men saknade det lika fort.. När man en gång varit röd så blir andra hårfärger på något vis "tråkigt", även om det kan vara sjukt fint ändå haha :P
Elaine

s a r a h m o b e r g

Sv: Haha, håller med. Jag gick bara ifrån rött hår för att jag blev trött på att färga det hela tiden, blev mycket pengar från studentkassan att hålla det fint. Så jag fick gå tillbaks till min naturliga färg igen :P Du passade verkligen riktigt bra i att ha rött hår också :)

Svar: Men det är bara bra att vila håret emellanåt :) Som du säger så får man ju färga håret ganska så ofta för att underhålla det röda. Å andra sidan finns det knep ;) Hårbomber tex!
Tack söta du! Lär nog ha det ett litet tag till ;P
Elaine

s a r a h m o b e r g

Sv: Jaa, jag har ju hållt på färga håret hit och dit sen högstadiet så de behövs en vila ^^, Hårbomber testa jag aldrig, så det får jag komma ihåg om jag nu kommer bli röd igen :P

Malin

Åh, grymt snygga bilder!

Svar: Tack så jättemycket Malin! :D
Elaine

Mathilda

Mycket härliga bilder där!
Sista bilden, får man fråga var den är tagen?

Svar: Tack så supermycket Mathilda :D Klart du får fråga! Den är tagen ovanpå taket till ett parkeringshus som ligger i Varbergs centrum, bredvid Campus :)
Elaine

Jen

Din hårförg e to die for!! Jättesnygg tjej!

Svar: Nämen åh, tack söta du!! :D <3
Elaine

Cornelia

Hemskt underbara bilder!

Svar: Men åh, tack så hemskt och underbart mycket :D
Elaine

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh bild nummer två var verkligen superfin! Och vilka härliga skor! :D

Svar: Tack så jätte, jättemycket Yohanna! :D
Elaine

Johanna - Träning, Hälsa & Vardag

Holy crap så snygg du är! Älskar färgen på håret :D

Svar: Oj men jösses! :D TACK! :*
Elaine

Ida ☯ the sky under the sea

Helgrymma bilder! Älskar det röda håret :)

Svar: Tack så sjukt mycket!! 😃😃
Elaine

Linnea, fotografier

Men vilka vackra bilder!!!!

Svar: Åh tack underbara! :)
Elaine