Plötsligt händer det.




Minns ni den tävlingen jag deltog i hos emmahsfoto - jag vann (!!!!) och får nu välja vad jag vill ha på Kamda.se sida för cirkus 150 rikstaler. Kan ju bli ett nytt filter eller en kamerarem, vem vet? Nu blev jag ju förstås sådär himla sugen att hålla en tävling själv här på min blogg, men hos vem och vad det blir.. Det återstår att se. Ni får nöja er med rabatten hos Roses & Clementines så länge och det är ju faktiskt inte fy skam det heller ;)
 
Linafoto

Svar: Tack så mycket för din kommentar :D Uppskattar enormt!!

Julia

Åh va kul att du vann!! :) Superfin blogg du har förresten! Kram!

Svar: Ooh tackar så mycket!! :)
Elaine

Ida. R

Jag var också med och tävlade, gick in på de andra bidragen där du var en av dem som jag förstod hade stor chans att vinna!
Hur gjorde du när du fotade samt redigerade denna bild? Jag är kär i den! Det är jättefin och härlig. Grattis till vinsten förresten!