Augusti.

Tiden går bra snabbt, vi är redan i augusti. Den senaste månaden känns som om jag gått med skygglappar för världen. Kanske har jag jobbat så mycket. Kanske lever jag så pass i nuet att jag inte bryr mig vilken dag det är. Men det vore inte riktigt klokt egentligen.
 
Det konstiga är att detta är första morgonen som jag utan svårigheter stänger av snooze-knappen och kliver upp direkt. Dock upptäcker jag till min fasa att Mr. B's cykel är borta. Hur kommer jag till jobbet? Gå.
 
För en gång skull klev jag upp tidigt för att njuta av min frukost i lugn och ro, men får i stället kasta mig i den men hinner få både te, smör och en skinka på golvet. Känn min frustration? Men jag har nog redan bestämt mig för att detta ska inte få förstöra min dag. Augusti ska bli en grymt bra månad för mig!
vanja

älskar citatet i headern så sant :)