När man har tid över...

Nu har det börjat bli rejält mörkt på mornarna. Första morgonen idag som jag kände, wow.. Jag är pigg men är klockan verkligen 05.00? Det var bäcksvart utanför fönstren när jag tassade in i vardagsrummet för att kika ut. Det var nästan lite läskigt. Tankarna gick till gårdagen, då vi äntligen bokade vår resa till Kroatien som vi längtat efter hela sommaren. Den blir äntligen av! Jag blundade för det mörka utanför fönstren och tände lampan i badrummet istället.
 
Mina morgonrutiner är kanske inte dom bästa. Jag går upp, klär på mig och kastar lite smink i ansiktet. Sedan går jag till köket, fixar kaffe och sätter mig vid datorn. När det ekar tomt på facebook går jag vidare till mailen. Och när inte ens skräpposten har vaknat ännu... Då återstår bara en sida. Ebay. 
 
Att köpa, eller inte köpa - det är frågan. Jag har varit så sugen på dessa färgerna så länge nu, så fort jag får lite tid över klickar jag in mig på ebay och dregglar över färgerna. Borde jag? Vågar jag? Ja. Jag vågar. Men frågan återstår.. Borde jag?
 
Världshistoriens största i-lands problem....
 
 
 Det var morgondagens eko. Nu ska jag skutta iväg till jobbet för plikten kallar. Önskar alla mina läsare en underbar dag!