Free the house.

Här är den! Videon från fotograferingen i det övergivna huset förra veckan. Det är förresten till hälften rivet nu. Det rum jag snurrar i svävar just nu i luften. Jag blir ledsen bara jag tänker på det, det var ett sådant vackert hus. Hade jag haft pengar hade jag köpt upp det och renoverat det från grunden. Lätt! Det hade det varit värt...
 
Videon postade jag på min facebook-sida för några dagar sedan och glömde publicera den här. Så varsågoda mina vänner - slit med hälsan :) Och vill ni hitta min facebook-sida klickar ni här
 
 
Linafoto

Svar: Jag efterbehandlade bilderna så det blev en miniatyr-känsla :)

Elin (Fotoblogg)

Så fin blogg :D , Jag har startat en grupp på facebook där du kan dela din fotoblogg om du vill vara med :)
https://www.facebook.com/groups/519412448134309/

Svar: Tack! Ska ta mig en titt på din fb-grupp :)
Elaine

Annette Marie Birgersdotter Lilje

Påminner mig om Din mormors mors "Anna" hus som dom kallade "Alphyddan" i Nynäshamn. Huset revs och idag är det ett stor svart asfalterad p-plats, Men jag har fotograferat så minnena finns kvar. Hoppas dom som ägde huset får se Din jättefina video.