Det bästa från Lana Del Rey.



 
 


 
 
Första gången jag hörde Lana Del Rey ville jag nästan inte lyssna på henne därför att jag tyckte hon var över-hypad så att säga. Jag hade inte träffat på någon som INTE tyckte om Lana. Av någon anledning valde jag till slut efter mycktet tid att ge henne en chans. Ja, i alla fall hennes musik. Tyckte allt lät helt okej, speciell röst, kunde förstå varför alla tyckte om henne så mycket. Men det var inte förrän jag såg hennes galet snygga producerade musik-videos som jag föll pladask. Jag som gick media på gymnasiet överanalyser alltid allt jag ser och fattar inte hur fasen de fått till alla videos så jäkla bra?! Allt sitter som en smäck.
 
Över lag måste jag erkänna att jag diggar hennes image hårt, Lana ser snygg ut utan ansträngning. Hon får mig att bli grön av avund på hennes tunga lösögonfransar och smått tillgjorda blick.