Portugal.



"What the fluff" . "It's illogico" . "Omg i have a penis"

En av de bästa upplevelserna i mitt liv
Att flyga "för första gången" var ingenting gentemot faschinationen av att befinna sig ett helt annat land

Jag tror aldrig att jag skrattat så mycket i hela mitt liv som jag gjort på den här resan. Det par (John och Aliya) som var med oss på semestern var det absolut gulligaste och skönaste par jag träffat. Underbara! Johns humor... Was priceless! Lauras brytning på spanska och härliga spralliga och mycket spontana humör fick mig att le stort.

Varje dag var det sol med 28-30 grader, det första man tog på sig när man vaknade var en bikini. När man gick ut till uteplatsen slogs man av en värmande vind och alla som låg vid poolen på sina solstolar hälsade ett glatt "good morning".

En underbar plats, Portugal. Villan som vi hyrde var i toppklass och den pittoreska staden var helt bedårande. Folket var trevligt och även när vi gick till en bar, där vi mötte en bartender som pratade i en härlig dialekt från england, fick vi kontakt med en portugis som bjöd oss på en shot. Vi testade de shotar som lät mest lovande i den baren och min favorit blev "the L" - som smakade apelsin med en touch av citron. 

Jag kan omöjligt återberätta allt vi varit med om, så det räcker nog med att säga att vi hade en perfekt semester med de bästa människorna jag mött och ett strålande väder. För övrigt blir det ett besök hos dom i London i September/Oktober.