Äventyr och drömmar.

Det är mycket man vill göra i livet, och jag är en sådan typisk person som vill uppleva om så mycket som möjligt och gärna dokumentera den. Jag vill gå i min pappas fotspår och verkligen LEVA i den underbara och vackra värld och planet vi faktiskt bor på :)



Få anställning som proffesionell fotograf för rockkonserter



Åka på safari i Afrika och fotografera de exotiska och magnifika djur som lever där



Uppleva en utgrävning av fosila dinosaurier



Gå assistent för modefotografen Camilla Åkrans



Gå i Colosseums hemliga tunnlar och ta del av platsens historia



Arbeta som direktör för en film



Uppleva regnskogen innan den försvinner


Hjälpa Röda Korset genom att erbjuda mig som volontär och hjälpa till att rädda liv



Hoppa fallskärm



Bo i Frankrike, Paris. Äta goda ostar och lära mig språket



Leva tillsammans med en indianstam och dokumentera livsstilen med min kamera



Åka på en romantisk weekend tillsammans med min kärlek



Gå på en Victoria Secret fashion show




Interagera med djuren på Galapagosöarna



Upptäcka en exotisk plats som ännu inte upptäckts


Förstå lyckan i själen av att få uppleva allt detta :) Underbart!