Brudarna på stan. Ballt!

God kväller i stugorna!

Idag har det varit strålande väder. Dock segade jag mig ganska länge i sängen och hade nog inte gått upp om jag inte sett att Angelica satt upp och var vaken. Kickade i alla fall igång dagen med en härlig frukost och sedan kletade jag in färg i håret. Igår blekte jag nämligen ner det och då såg det ut så här...



Inte så smickrande kanske ^^ I och med att färgen innan var ganska intensivt röd blir efterfärgen typ orange/rosa när man bleker ner det. Syftet eller målet kanske man ska säga, var att få håret liite ljusare rött, typ orange/rött. Tycker i alla fall jag är snyggt! Resultatet efter färgningen blev så här..



Lite bättre! Bilden är från senare på dagen efter att vi tokshoppat lite och jag fyndade ett par Lacoste skor. Shit awesome, hallååååå! Hur som helst så hade Angie och jag en underbar dag på stan. Flummade som vanligt :)







Citronmarängpaj och en latte. Väldigt gott! Dock på ett inte lika mysigt kafé, men det duger.





På vägen hem gick vi förbi en lekpark och 4 åringen i mig vaknade. Angie filmade mitt lyriska jag, ska lägga upp videon så fort den är uppladdad på youtube haha! Kommer förmodligen lägga upp en tidigare video som spelades in när jag packar min cykel efter en storhandling.. Att packa en cykel med typ 8 kassar är inte en lätt uppgift och det är väldigt lätt att skratta åt min koncentration.

Nepp, nu är det dags för mig att käka, klockan går fort och magen kurrar. Sen ska jag nog krypa i säng och mysa med en bra film tillsammans med vännen. Ha en bra kväll så ses vi imorgon :)

Peace
//Elaine