Kärleksstigen.

Sitter här i min mysiga soffa och är mätt o belåten. Har redigerat lite bilder som Angelica och jag var ute och fotade nyss. Vi gick en led som kallas för kärleksstigen/kurortspromenaden, himla mysig! Den leder upp till fyren, dock vet jag inte riktigt vilken stig man ska gå för att ta sig ända fram. Men det är en sak som återstår att upptäcka :)

Solen höll på att gå ner när vi fotograferade, så vi hade knapp om tid. Men precis när vi kom i slutet av leden gick den sista solstrålen ner för havets horrisont. Då var det dags att ta sig hem. Sjukt mysiga kvällar när solen håller på att gå ner vid strandpromenaden. Jag kan nog gå där hur länge som helst och bara fundera på allt mellan himmel och jord. Perfekt är nu också när jag börjat springa igen, då är det extra mysigt att se ut över havet och solnedgången medan man flyger fram med vinden i ansiktet.

Här kommer i alla fall lite bilder från ikväll. Enjoy!




















Imorgon är jag ledig från skolan - Oh yeah! Passar på att färga håret ikväll när man ändå har sovmorgon imorgon. Trött på mitt intensiva röda nu, dags för lite ljusare och somrigare färg :) Stay tuned!

Peace
//Elaine

Josie

Shit vilka snygga skor du har!! Har försökt hitta sånna. Vart köpte du dem? :)