Home sweet home.

Blä min design är åt helvete :(

Hemma, äntligen nu. Dygnade tills dess att tåget gick (05.53) och på tåget fick jag ingen sömn som planerat. Ni vet frustrationen över att man inte kan sova resulterar i att man inte kan somna alls. Föräldrarna mötte upp mig på perrongen för omväxlingsskull (jag behövde lite hjälp med min packning höhö) för klen är jag. När vi kom hem visade jag mamma alla mina nya klänningar, skor, smink och hårprodukter. En del fick hon som jag inte använde längre och så lite gratisprover. Hon blev super glad :)

Sov i ca 4 timmar efter det, sen väckte mamma mig så jag skulle få smaka på julskinkan och så skulle vi sätta upp granen med pynt på övervåningen. Vi kom dock inte så långt. Ingen av oss orkade samla kraft för att rota fram lådorna med julpynt som låg längst in i vår walk-in-closet. Så det slutade med att vi kurade ihop oss framför teven och såg en skräckis.

Vi gick väl o la oss vid tolv-slaget efter en varm kopp te. Sovit sjukt galet gott nu och vaknade klarvaken och utvilad klockan 06.30. Hur ofta händer det?! Har kelat med missarna nu på morgonen och skrivit önskelista till päronen. Lite senare idag, närmare klockan 10.00, ska mamma och jag sticka ner till Täby C och inhandla de sista julklapparna. Pappa ska till Norrtälje och köpa julgodis/julmust/julklappar. Tycker han kan följa med till Täby C, men vi får se.

Nej, nu är det dags för mig att ta en dusch. Här räcker varmvattnet hur länge som helst så nu ska jag njuta! (Hemma i varberg räcker varmvattnet ca 10 min, och då bara om man stänger av mellan schampooneringarna).
We heart inspiration

sv: vi tackar så gott! :)