Campus Varberg.

Det spritter i hela kroppen på mig när jag tänker på det. Jag har äntligen påbörjat min nya utbildning på Campus Varberg. Jag har fått världens finaste studiegrupp. Kan man verkligen ha en sån här bra tur två gånger i rad? Min studiegrupp i Borås var också helt underbar. Åh, saknar dom små liven.. <3

Första dagen (i måndags) fick vi enbart information, som var en ren upprepning av vad jag fick höra mina första dagar i Borås i Januari tidigare iår. Andra dagen var också ganska lugn, tog en fika med Joanna efter skolan innan vi gick hem till varsitt. Idag (tredje dagen) hade vi bara 1 timmes lektion, också där enbart information, som jag dessutom kunde ha varit utan. Efter detta gick jag och Joanna (från nya studiegruppen) ner på stans gator och shoppade lite tillsammans med hennes pojkvän, syster och hennes systers pojkvän (?). Imorgon skippar jag första lektionen eftersom det ska handla om studieteknik. Inget speciellt nytt för mig, så det kan jag vara utan.

Så vad händer annars? Väldigt mycket, samtidigt ingenting alls. Jag plinkar på mitt piano om dagarna, småplockar med disk och tvätt. Sånt där hemmagöra som måste göras. Tråkigt som fan, men sånt är livet! Längtar till Nollningen i skolan nästa vecka. Tänkte gå med Lisa från studiegruppen, en superfin tjej :) Pubkväll ftw!!

Jaha, mer än så hade jag inte att bjuda på. Sjukt onödigt inlägg känner jag nu.. Flåt! Ska tänka på det här med fotografin lite mer. Bloggen behöver fler bilder! Jag har inte orkat ta tag i kameran för jag har noll inspiration. Heller ingen direkt lust. Bare with me! Min erfarenhet säger mig att den kommer :)