New ones.

Hej hopp. Hur är det i höstrusket?

Oj, vad jag har haft fullt upp denna vecka! Jobb, jobb och åter jobb. Och jobbar jag inte så sitter jag med bloggdesign. Denna gång för egen del. Det är nämligen så att jag skapat en ny blogg: elainelilje.blogg.se. Där kommer jag publicera de allra bästa bilderna framöver. En mer proffesionell blogg, med andra ord.

capricore.blogg.se kommer alltså bli den mer personliga bloggen, endast. Jag kommer fortfarande publicera bilder här, men jag kommer påminna er ständigt om den nya bloggen. Där kommer trots allt the best ones att finnas o kika på! 

Checka gärna in den nya bloggen HÄR.



Just nu sitter jag tryggt i min säng tillsammans med skön musik a la VersaEmerge och ska strax hoppa i säng. Imorgon får vi gäster hem och då blir det storstädning!

Kisses
//Elaine