Bienvenue dos de l'appareil merveilleux!

My camera is back!!!! Nu jävlar (rent ut sagt) kommer det fotas hej vilt och äntligen kommer den här bloggen göra rätt för sitt namn! Så fort jag kom hem idag efter att ha hämtat ut min älskling på postavhämtningen sprang jag runt på tomten barfota och fotade, fotade, fotade, fotade...









Enda anledningen till att jag avbröt var för att jag tvingades till det, alla mygg hoppade på mig så fort jag stod stilla. Tänkte i alla fall publicera en del av bilderna här och nu. I övermorgon kommer det bilder på diverse artister då det är RixFM festival i Kungsträdgården på kvällen som jag ska gå på imorgon :)

Untill' then!

Kisses
//Elaine
Carolina [fotograf]

Underbara bilder :)



Tävlar ut 1000 kronor på Guldfynd enkelt på http://caroflina.se/2010/may/tavling-vinn-1000-kronor-hos-guldfynd.html#comment ♥ ♥ ♥