Pier Pressure.



Imorgon bär det av till goa Götlaborg och Pier Pressure!! Bussresan startar 05.30 från Cityterminalen och sedan kommer vi sitta på en buss i ca 7 timmar innan vi är framme. Men party't börjar fan på en gång. Sjukt bra band som öppnar! :D Jag kommer vara redigt full och galet redo för röj!!

Hoppas vi ses där!!

Kisses
//Elaine
Johanna

Vad bra :D det börjar runt 18-19 :D:D

Johanna

sv: ja :D

J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Hejsan!

Förlåt om jag stör en sådan dag men skulle vilja be dig om en lite tjänst.

Undrar om du skulle kunna hjälpa mig att vinna en systemkamera på en hemsida.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5866



Där är länken till hemsidan och min bild kommer upp om du trycker där.

Du är verkligen guldvärd om du gör det för mig.

Massor av underbara kramar till dig