People.

Eeey people!

Ledsen att jag inte skrivit på väääldigt länge, men jag har haft fullt upp! Då menar jag verkligen fullt upp. Jag har nämligen fått jobb :D Yääy! Diverse planer för sommaren har kommit upp också, tidigast Pier Pressure festivalen i GBG på söndag. Sedan kanske det blir Getaway Rock Festival i sommar, men vi får se, inget är bestämt ännu. En liten tripp till Varberg är också på G med söta Hannah <3 Utöver det blir det massa jobb, varenda dag i sommar. Vilket är awesome för nu kan jag äntligen satsa på mitt körkort och musiken. Wohoo!!

OCH besked om jag kommit in på Jensen Folkhögskola (utbildning orginalare) får jag reda på denna vecka. Ska jag få reda på iaf enligt dem. Hoppas de håller sin deadline! :)

Nu är jag hur som helst ledig framöver, vilket känns hur skönt som helst! Chill och party med polarna, musik och allmänt flum står på schemat. Grymt, sa grisen!

Hoppas allt är bra med er där ute i sommarvärmen :)

Kisses
//Elaine