Bloggdesign

Hej folket!

Idag har jag suttit med min väns bloggdesign och grejat header, färger och fonts. Jag är fortfarande mitt i arbetet, så det ser lite.. Blakt ut. Men vi ska ses ikväll och gå över designen lite mer så ska vi se vad jag kan göra.

Så med detta vill jag i alla fall nämna att jag gör bloggdesigns om ni vill ha hjälp med det. Dock är min specialité headers. Och jag gör det alldeles gratis :) Ni är välkomna att höra av er om ni är intresserade.

Här är en del av de headers jag gjort..



Kisses
//Elaine

Girly

Fina haft en bra Fredagskväll?

Ninnis fotoblogg

Hejsan! Vilken fin blogg och fina foton du tar!

Ninnis fotoblogg

Svar: Hihi! Allt bra med dig?

Johanna

Hej babe<3



Jag ändrade tillbaka till min gamla design, för man såg inte texten längst ut i flikarna annars. Men jag har sparat det du påbörjat, så det är bara att säga till om du vill fortsätta sen :)



Puss<33

Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

Duktig du är! :D

Ha en fin dag

kram

Lisa

Jag skulle gärna vilja att du gjorde en till mig :) Jag brukar göra mina egna men jag blir liksom aldrig nöjd! Men om du skulle kunna hjälpa mig med det att ha kanske menyn lite högre upp så att den smälter in som typ du har, om du fattar! Ha det bra :)