Caffé Latte Vanilla.

Solen skiner!

Kom nyss hem från en underbar dag jag tillbringat tillsammans med min söta vän Hannah. Hon följde med mig till jobbet, sen tog vi roslagsbanan till tekniska och vidare till Universitetet där hon skulle lämna in en uppgift. Vi tog en fika när vi var där, supergott kaffe! Jag tog en vanilla latte och Hannah tog en smaksatt med choklad - mums!





Underbara solen värmde gott hela dagen. Kände mig rätt dum som hade plockat med mig ett paraply.. Men det är inte så lätt att veta att det ska bli fint väder när molnen ligger mörka och tunga över himlen när man åker hemifrån.

På tal om att åka hemifrån; imorgon åker jag till Norge över helgen. Ska bli galet skoj! Jag tror att jag kommer ha tillgång till internet så jag kan uppdatera för er om min långa resa dit.

Hur har er dag varit?

Kisses
//Elaine
MICHAELA D

Svar: Tack! :D