You are my kinda peeps!

God morgon folket!

Vaknade ganska tidigt idag. Alltså, morsan måste ha gett sig fan på att väcka mig före min väckarklocka. Igår hade jag te.x ställt den på 10.00. Hon väcker mig 09.55. Idag hade jag ställt den på 09.00, hon väcker mig 08.38.
Alltså, seriöst?!

Nu är jag vaken i alla fall och snart ska jag o morsan dra till syrran och Elias. Vi ska ha en liten halloweenpysseldag. Ska bli rätt mysigt med pumpor och alla möjliga lyktor. Med tanke på vad Hannah, jag och Angie gjorde igår så är jag ganska inspirerad.

På tal om det, så måste jag säga att allt blev GALET snyggt! Det är såå coolt. Räkna med bilder efter halloween ;) Hoppas vår fest kommer bli lika grym som jag föreställer att den ska bli.

Det var allt för mig. Jag kanske bloggar lite mer när jag kommer hem, dock ska jag direkt hem till Angie för att fixa hennes hår och smink. Sen kommer Hannah och då ska jag fixa henne också. Å andra sidan har vi gått igenom vad bäggetvå vill ha för frisyrer och make-up, så det lär inte bli allt för svårt. Men jag ska ju fixas också!

Vi får se om jag hinner blogga mer ikväll alltså.
Tills dess: HAPPY HALLOWEEN!









Kisses
//Elaine