Tre månader senare - My Life Is Going



I ca tre månader har jag varit med i en affärsmöjlighet och det är inte förrän nu jag verkligen förstår hur stort allt är. Jag har fått prövat en massa roliga saker, lärt känna nya människor och känslan är helt enorm! Som jag sa i förra inlägget, mitt liv har fått en helt ny start. Nu i helgen ska jag till Spånga på intensivkurs i hårologi, min affärsverksamhet har verkligen börjat rulla, ny musik har börjat spelas i mina hörlurar, jag har fått många nya vänner, en personlig coatch till min fotografi och snart ska jag söka till Fotoskolan Sthlm också. Jag har på senaste tiden fått en känsla som är helt oslagbar, äntligen har mitt liv börjat. På allvar! Och det känns så bra..


All Love
//Cocaine In My Vains
Martin

Om du vill ha nån person att fota kan jag ställa upp :P vore alltid kul o testa att "modellera" lite :P

Bara te o plinga/messa mig så kan jag gå ut te dig :P





// Martin