Hår i munnen, Cleareye och mina stackars fötter

Klockan ringde på 05.30 på lördagsmorgonen. Upp tidigt och göra iordning sig, sätta sig i en bil i två timmar tills man är framme vid sitt mål; Övervåla - Husby. Yepp folket, utställning igen. Fan det är omänskligt tidigt men jag vet inte om det kanske är värt det ändå i slutändan. Det var ett tag sen man var på utställning nu och man har nog saknat folket lite. Det där sociala att träffa och lära känna nya människor. Det är så kul. Och träffas på ett ställe där varenda människa har ett och samma intresse.


Det gick hyfsat bra för våra kissar i helgen. Jag fick lovord för badningen på vår vita kisse, Bella. Många av våra avkommor var där också. Det var kul o se hur mkt dom har vuxit, de som var så smååå när dom flytta härifrån. Men det är väl tur att dom gör det också. Kan ju inte ha jättar som springer runt o har ner blomkrukor, flaskor, glas, vaser och schampoo flaskor och allt vad det är.


Hur som helst, helgen var bra. Jag hade dock HELT fel skor på mig. Folk skrattade åt mig där jag gled runt på isen i mina klackskor. Det var ju mer is och ännu mer snö än vad det är här hemma, det hade ju inte jag räknat med alls. Så där trippade jag omkring som en dum liten stockholms blondin. Eller jag kände mig som en iaf  =/ Så onda fötter var ett faktum när jag kom hem. Usch. Men det stämmer väl då att vill man vara fin får man lida pin!

Lida pin var nått man också fick göra i ögonen. Fyra timmars sömn är inte mycket för lilla mig som behöver minst tio timmar sömn för att ens orka mig upp. Så min kära vän och underbara Lena plockade fram en flaska Cleareye. THANK GOD! Hahah, snacka om att det hjälper. Jag fattar inte varför det ska vara så svårt för Sverige att införskaffa sig dessa mirakel droppar?! Kanske borde man åka över till England och köpa på sig ett lager? ;-)

Kisses and Huggies
//Diary of the Dead

Anonym

haha får väl fixa lite fot-massage eller nåt då? :P