Krokusar, tussilago, humlor och fjärillar

15 grader ute.. Är det möjligt? Våren är här! Eller.. den bara måste vara här nu! Jag har njutit av solens strålar hela dagen <3 Igår var det precis lika varmt och jag vet inte om min glädje måste lukta gott eller nått för plötsligt hade jag en humla i nyllet som ville smaka på mig haha. Ja jag kan inte säga annat än att solen är efterlängtad. Åtminståne från min sida.

Träffade Sandra igår och fick biljetter till hennes studentskiva på söndag. Glitter och glamour är det som gäller och vart jag ska få det ifrån det är en gåta. Men jag hittar säkert på nått. Efter en god fika och lite spring på stans gator i mina underbara klackar (hör ironin), skulle Sandra åka till jobbet och jag skulle träffa Angie. Vi skulle på spelning på Bengans och på scen stod Miss Li. Underbarare människa får man leta efter! Jag vill också vara sådär glad, positiv och gullig jämnt. Hela hon lyste ju liksom. :O Efter spelningen drog vi hem till Angie där jag klippte och färgade hennes hår, stannade till ett och drog sen hem. En varm kopp te väntade mig när jag kom in i värmen.


Jag somnade ganska gott den natten efter att ha läst 4 kapitell av "Om jag kunde drömma" som är utgångspunkten för filmen Twilight, vilken jag bara älskar!


Kisses
//Cupcake Butterfly