Kissemissar och underbara vinster


Erika & Melwin med Elisse =)

Utställning i helgen med våra favoritkissar! Allt gick bra för den som undrar, hade en lite tråkig domare bara.. Lämnade kommentarer som "Jaa, svansen passar ju bra till kattens kropp i alla fall.." Weirdo människa får man leta efter :S Men kattvärlden är full av dom, trust me haha.

Tänkte berätta lite om mina plågsamma tider under dessa utställningshelger. På fredag är det packning och massa massa förberedelser, går o lägger sig gör man ca 21.00. För att sedan gå upp 05.00 på en lördagsmorgon.. Rätt drygt jag vet. Är det värt det? JA! man kanske inte känner så för stunden, men väl på plats (det vill säga 07.00) så kan jag säga att då är man bara förväntansfull. Och mysa med en kisse hela dagen är ju inte helt fel det heller :P Utställningarna brukar väl ta slut runt 17.00-18.00. Det är lite olika beroende på hur många katter det vart hela dagen.

Sen är det ju dags igen på söndagen. Men som tur är att vi som ställt ut på lördagen kan komma lite senare, ca 08.30. Det är rätt skönt. De där små extra timmarna gör verkligen sitt ^^

Så det har varit min helg. Jag är ganska beat up! Imorgon är det plugg från 13.00-15.00. Klockan 15.20 går bussen hem, väl hemma slänger jag mig i lite mat o drar sen till Åkersberga. Varför då då..?
Minns ni att jag pratade om ekonomiskt oberoende? Det är så att jag fått reda på en spännande affärsplan och ska nu på ett seminarium klockan 19.00 imorgon. Ser verkligen fram emot det, hört en massa gott om det här seminariet så förväntningarna är ganska höga =)

Har´e göttmos!
//Jobbsökande £