Kanske ett aningen onödigt inlägg?



Hej där. Jag fick en sån plötslig lust att skriva, det dumma är att jag vet inte om vad.. Hmm.. Ja, kanske blir det här inlägget en aning onödigt, men det är shit the same för jag vill skriva av mig och du läser det på egen risk haha!


Klockan är 23.40 och jag har tillbringat kvällen att se på MTV Music Awards. Och jag måste säga att jag är lite besviken. Jag ville har mer musik och mer uppträdanden och fler glada kickar. Det känns som om det vore något jag behöver just nu. Men man ska inte klaga på det man får :-) Själva innehållet i Awards var ju riktigt bra och jag njöt ganska ordentligt av alla scenframträdanden. Att Neverstore helt plötsligt dyker upp på scen med Count Me Out, det var helt oslagbart! Och det slog mig att jag nog saknar dom mer än jag trodde. Jag började också tänka på alla de gånger vi sett dom på scen. Fått stå där alldeles framför dom och skrikit halsen av sig och sjungit med i varenda vers och refräng, ord och mening. Helt otroligt!

Hm, kom på att jag måste lämna en present till Linus också...! Som jag berättade tidigare fyllde han ju år den 4 November. På tal om musik och Linus så måste jag säga att jag nästan blir irriterad på att han inte tar kontakt med ett skivbolag. Han är så grymt talented, jag tror inte han ser det själv. Eller så är det kanske så att han inte vill gå in i den branchen. Och så kan det ju faktiskt vara ibland, att man föredrar att sjunga eller spela sitt instrument "för sig själv". Ja, ni förstår nog vad jag menar.

Och hur går det för mig och min musikkarrlär då? hahaha! Det går sakta men säkert framåt. Tyvärr har gitarren kommit lite i skymundan just nu. Det är så mycket annat som händer runt omkring mig just nu att jag inte riktigt får tid att koncentrera mig på det jag egentligen vill koncentrera mig på..

Men, något som jag borde koncentrera mig på just nu (klockan 23.55) är att lägga huvudet på kudden. Kanske drömmer jag om att skriva ett inlägg i bloggen som faktiskt är värt att läsa. Eller kanske drömmer jag om Neverstore.. Kanske att Linus står på scen och rockar sönder varenda människa i publiken. Eller så drömmer jag om mig själv, när jag sitter i mitt rum och spelar på gitarren UTAN att titta på strängarna!

Good Night fokes.
Be good! Kisses
//The Music Druger